Hvordan skal det gribes an at markedsføre en kampagne, et produkt eller sågar en hel virksomhed? Det er der intet entydigt svar på, men nogle virksomheder beskæftiger sig med dette specifikke spørgsmål til daglig ved at hjælpe andre virksomheder med at producere indhold, der vil hjælpe dem på markedet.
Videoindhold og live-streaming
En af de virksomheder, du vil kunne støde på, når du leder efter en virksomhed, der kan hjælpe med den eksterne kommunikation og markedsføring af din virksomhed, din kampagne eller dit produkt, er litemotions.dk. Det, litemotions.dk gør, er, at de tager det produkt eller det budskab, som du vil kommunikere til eksterne, og omdanner det til en formidlende video prydet med høj, teknisk kvalitet, kreativitet og professionalitet. De beskæftiger sig både med generelt videoindhold, men også med live-streaming, som i dag er nærmest uundværligt, hvis man vil gøre sig gældende med sine videoer – uanset hvad de omhandler.
Et bredt felt
Videoproduktion er blot én ud af diverse måder, hvorpå du kan markedsføre, hvad end du ønsker at markedsføre. Det kan også gøres via tekst, billeder, lyd, en blanding, og via sociale medier. De videoer, litemotions.dk producerer, vil da heller ikke være forudbestemt eller beregnet til et specifikt medie. Det vil i samarbejde med jer blive lavet til det eller de medier, som I har lyst til at bringe dem på. Der kan argumenteres for, at det skal være til flere medier på én gang, da seerne da vil genkende indholdet som et af jeres kendetegn.
Vær ikke ensformige
Det vil ramme det bredeste publikum, hvis I markedsfører på flere forskellige medier og i divergerende formater. Hvis I eksempelvis kun prøver at sælge jeres indhold via videoer på Facebook, vil jeres kundeskare være mindre, end hvis I derudover er på andre sociale medier, har en hjemmeside og laver forskelligt indhold med eksempelvis yderligere billeder og tekstformidling.